top of page

「美容就是保養, 只要底層肌膚養得好,淡妝素顏也得宜。」——Beauty Solution 香港旗艦店總經理 Stephanie Tsang


由美容學徒到旗艦店總經理

訪問當日,Stephanie穿著一身醒目的桃紅色裙,十指纖纖,感覺非常靈活巧秀。看她的皮膚那麼細緻光滑,沒有想到她從事美容行業已有17年經驗,是資深美容師,同時擔任Beauty Solution 美之源蜜糖線面專門店的香港旗艦店總經理。

Stephanie 的白滑肌膚并非天生麗質,求學時期也曾經受皮膚問題的困擾,她因此對美容行業躍躍欲試。 幸運地,她一畢業就遇到了「恩師」,亦是蜜糖線面的研發者。「恩師」不僅教她美容保養,亦傳授她中醫藥美容技術,更影響了她做美容的堅持:「美容是一門學問,不在於價錢多少,而在於有沒有用心了解需求,解決問題。

繼承精髓,突破傳統

Stephanie回憶起當年獨家蜜糖線面的出現。「以前,古法線面比較流行,因為輕輕線一線,除咗線走雜毛,仲可以促進血液循環,幫助排毒,好多客都會定期嚟線面。」但這項古法美容,未必人人適合,有些人皮膚容易過敏,會因線面而感到不適。Stephanie 對其中一位顧客印象最深刻,「以前有個客本身面毛比較多,而且皮膚好容易過敏,每次線完面都會過敏痛幾日。但為咗靚,佢都會依然Keep住嚟線面。後來我師傅唔忍心,自己去專研改良。結果比佢發現天然蜜糖加上美容精華粉,可以取代海棠粉,用嚟線面。」Stephanie 口中的改良版,就是今日的鎮店法寶「蜜糖線面。」

Stephanie表示,由於蜜糖質地比較黏,用於線面的難度比古法線面要高。雖然如此,但她們都堅持全部轉用蜜糖線面。「因為客啲feedback非常好,線完唔單止冇咁泛紅,而且好保濕滋潤,亦會令皮膚更白滑細緻。如果加啲中藥粉更有升級美容功效添。」經過多年的改良,現在所有線面蜜糖都會用Capsule獨立包裝,每次線面用一粒,保證新鮮。

線面蜜糖Capsule

Stephanie 幫客人做蜜糖線面

客人的美,就是對自己的肯定

因為「恩師」的堅持和用心,多年來一直影響著Stephanie要做一個成功的美容師。「要用心了解客人嘅需求,可以幫到佢哋,當下滿足感真係好大。」

被問到有沒有難忘的經歷時,Stephanie 難掩喜悅之情:「以前有一個客人,佢有比較嚴重的皮膚問題,甚至因此冇自信認識異性。佢有搵過出面唔同美容院,但都幫唔到佢。直至遇到我,我幫佢做左皮膚分析,發現佢係油脂分泌旺盛引致的嚴重暗瘡皮膚,揀左合適療程幫佢,結果皮膚問題改善左好多,佢好開心,而且一直跟住我到宜家。之前佢結婚都有請我去飲,宜家仲已經生埋小朋友,好幸福美滿!」提起客人的幸福,Stephanie一直眉開眼笑,彷如在談起自己的幸福一樣。

堅持美容師徒制

現今香港社會什麼都講求快捷、即時效果,連美容行業也一樣,追求速食。因此「做機Facial」大行其道,成為主流。也因為這個風氣,很多美容院對美容師的要求也越來越低。她們有的甚至不需要美容經驗,入職時提供短時間培訓,懂得「做機」和銷售就能幫客人做Facial。

「Beauty Solution 美之源蜜糖線面專門店」多年來堅持用師徒制度培養美容師,每一位學徒都必須經過1年左右的學習,技術成熟後才能自己接觸客戶。現時,Stephanie自己的美容師學徒都已經有6年或以上的美容經驗。「無可否認,一啲皮膚問題用美容儀器出來的效果會係更好,所以我哋都會幫客人做機。但我哋十分注重美容師的培訓,每位學徒都必須有扎實的美容基礎同經驗,佢一定要好熟悉每一部機嘅操作同原理,我哋先會比佢幫客人做Facial。」

雖然說「做機Facial」效果比較顯著,很多人會選擇。但Beauty Solution 還是最注重培養人手技術和中醫藥學美容知識。Stephanie 相信:「美容就係保養,人手美容係用自然、健康嘅方式來保養皮膚。呢個係好多熟客一直跟隨我哋嘅原因。每次改善到客人嘅皮膚,佢哋會好開心,而且會同我講多謝,真係比左我好大滿足感!」

未來展望

「我哋蜜糖線面呢種手工技術唔多人識做,而且好多人都怕辛苦唔願入行去學。其實蜜糖線面真係一種好有效嘅天然美容方式,值得比更多人認識,幫到更多人。我希望呢種技術可以一直流傳落去。」

中藥蜜糖線面

後記

Stephanie 是個單純快樂的人,臉上總是掛著太陽般的笑臉。無論外面風吹雨打,每次見面都容易被她的笑容感染,心情變好。


Featured Posts
請稍後再來
文章發佈後將於此處顯示。
Recent Posts
Archive
Search By Tags
尚無標記。
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page